Transformacja organizacji

Rozwijaj ludzi i biznes

Dla kogo?

Kadra zarządzająca, liderzy innowacji, kierownicy projektów, menadżerowie zmian organizacyjnych, zespoły ds. strategii, operacji, R&D, rozwoju produktów, zespoły projektowe.

Format

Online lub stacjonarnie, możliwość realizacji pojedynczego modułu wprowadzającego lub programu trwającego 6 lub 12 miesięcy.

  • zarządzanie zmianą

  • efektywna współpraca

  • skuteczność działania

Obszary rozwoju

Sukces to rezultat strategicznych ulepszeń

Firmy, które budują kulturę ciągłego doskonalenia i innowacyjności, osiągają do 30% wyższą produktywność i szybciej reagują na zmieniające się warunki rynkowe.

depth of field photography of man playing chess
depth of field photography of man playing chess
person pointing white paper on wall
person pointing white paper on wall

Tematyka szkolenia

  • Projektowanie organizacji uczącej się – jak budować organizację, w której rozwój i doskonalenie kompetencji i procesów jest codzienną praktyką zespołów.

  • Budowanie kultury innowacyjności - wzmacnianie otwartości na eksperymentowanie i eksplorację nowych metod działania.

  • Efektywne zarządzanie wiedzą i lessons learned – wyciąganie systemowych wniosków z doświadczeń i przekuwanie ich na usprawnienia.

  • Angażowanie pracowników w transformację – budowanie poczucia wpływu i odpowiedzialności za zmiany.

  • Rola lidera w zmianie – wyznaczanie kierunku w procesie transformacji.

  • Skuteczna komunikacja strategiczna w organizacjach w transformacji

  • Integracja nowych technologii i narzędzi pracy w codziennych procesach

  • Analiza i usprawnianie doświadczenia klienta w procesach transformacyjnych

Korzyści ze szkolenia

Dla firmy
  • Budowanie trwałego modelu wspierającego rozwój i innowacje.

  • Zaangażowanie pracowników w doskonalenie procesów.

  • Wykorzystanie wiedzy organizacyjnej i uczenie się na błędach.

  • Spójne przywództwo wspierające transformację na wszystkich poziomach firmy.

  • Wzrost efektywności operacyjnej i adaptacji do warunków rynkowych.

  • Zmniejszenie ryzyka niepowodzeń w procesach transformacyjnych dzięki wcześniejszej diagnozie wyzwań, identyfikacji obszarów wymagających usprawnień oraz przygotowaniu zespołów do nowych warunków pracy.

  • Rozwój kompetencji przywódczych i zdolności do skutecznego prowadzenia zespołów w procesach transformacji organizacyjnej.

  • Zrozumienie mechanizmów transformacji, nowych modeli biznesowych i kultury innowacyjności, co pozwala aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości organizacji.

  • Lepsze radzenie sobie z niepewnością, stresem i wyzwaniami wynikającymi z dynamicznych zmian, co wzmacnia pewność siebie i efektywność w pracy zespołowej.

  • Umiejętność wykorzystywania nowych technologii, narzędzi cyfrowych oraz metod pracy do realizacji celów strategicznych firmy.

  • Zwiększenie satysfakcji zawodowej poprzez udział w projektach mających realny wpływ na rozwój firmy i wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.

Dla uczestnika

Twój sukces jest naszym priorytetem

Dokładamy starań, aby każde szkolenie dostarczało maksymalnej wartości — łącząc sprawdzone metody, angażującą formę i indywidualne podejście. Nasze programy są projektowane tak, aby odpowiadały na konkretne potrzeby organizacji i przynosiły trwałe rezultaty.

Autorska metodyka

Stosujemy autorską metodykę czerpiącą z neuronauki aby uczestnicy mogli doświadczyć zmiany w angażujący sposób.

Retencja wiedzy w uczeniu aktywnym sięga 70% (w porównaniu do 10-20% przy tradycyjnych metodach).

Personalizacja szkolenia

Pracujemy na przykładach z branży, dopasowując program do konkretnych wyzwań zespołu.

Personalizacja uczenia się zwiększa zaangażowanie pracowników nawet o 46% a efektywność szkolenia o 32%.

Każde szkolenie to pakiet praktycznych technik i narzędzi, które uczestnicy mogą przećwiczyć i wykorzystać po szkoleniu.

Praktyka zwiększa nawet o 20% późniejsze stosowanie nabytych na szkoleniu umiejętności.

Stawiamy na praktykę

Trenerzy i moderatorzy

Kamila Tudek
Karolina Pułka

Certyfikowany Facylitator oraz Coach. Praktyk Design Thinking. Ponad 18 lat doświadczenia zawodowego w rolach Project Managera, Account Managera, Lidera zespołów, Coacha oraz eksperta ds. zarządzania wiedzą i innowacją w branży konsultingowej, IT oraz telekomunikacyjnej. Doświadczenie zdobywała m.in. w: PLAY, e-point, Bain & Company oraz EY. Pomaga Klientom odkrywać potencjał i budować środowisko sprzyjające innowacji. Twórca strategii i framework'ów oraz autorskich warsztatów dla zespołów opartych na neurodydaktyce.

Certyfikowany Facylitator. Praktyk Design Thinking. Ponad 18 lat doświadczenia w prowadzeniu międzynarodowych projektów rozwojowych oraz programów edukacyjnych. Doświadczenie zdobywała m.in. w: Hewlett Packard, Google i EY. Specjalizuje się w Design Thinking, facylitacji i projektowaniu angażujących szkoleń, które wspierają rozwój kompetencji i kreatywnego myślenia w organizacjach. Twórca autorskich warsztatów dla zespołów opartych na neurodydaktyce oraz storytellingu.

Zrób krok ku zmianie

Porozmawiajmy, jak to szkolenie może wesprzeć Twój zespół w praktyce. Chętnie udzielimy dodatkowych informacji, podpowiemy program dopasowany do potrzeb Twojej organizacji i przedstawimy spersonalizowaną ofertę.

Zadzwoń do nas lub zostaw numer

+48 694 645 081

Napisz do nas

kontakt@totalflow.pl