Sztuczna inteligencja w biznesie

Innowacyjność i lepsze decyzje z AI

Dla kogo?

Kadra zarządzająca, liderzy innowacji, osoby odpowiedzialne za rozwój produktów/usług i transformację procesów, zespoły projektowe.

Format

Online lub stacjonarnie, możliwość realizacji pojedynczego modułu , dwudniowego szkolenia lub 3 miesięcznego programu.

  • praktyczna innowacja

  • efektywna współpraca

  • optymalizacja procesów

Obszary rozwoju
Firmy, które potrafią efektywnie integrować AI w swoje procesy, osiągają nawet 30% wyższą efektywność operacyjną i o 50% skracają czas wprowadzania innowacji na rynek.
a computer chip with the letter a on top of it
a computer chip with the letter a on top of it
A close up of a computer circuit board
A close up of a computer circuit board

Postaw na efektywność

Tematy szkolenia

  • Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie
    Analizy, personalizacja, marketing, optymalizacja procesów, tworzenie treści, automatyzacja, predykcje i planowanie, obsługa klienta.

  • Przykłady dostępnych na rynku narzędzi

    Praktyczne przykłady i symulacje dla uczestników.

  • Wykorzystanie narzędzi AI oraz agentów
    Korzystanie z rozwiązań genAI w codziennej pracy na przykładach.

  • Strategia wdrażania AI w organizacji
    Od eksperymentów i pilotaży do transformacji.

  • Współpraca człowiek-AI
    Aspekty bezpiecznego i etycznego korzystania z narzędzi AI.

  • Przyszłość pracy z AI
    Kompetencje przyszłości w erze AI.

  • Wykorzystanie AI w modelu 4C
    Rozwijanie produktów i usług, analiza i weryfikacja źródeł, projektowanie komunikacji, współpraca w zespołach hybrydowych o różnym poziomie zaawansowania technologicznego.

  • Własny projekt AI

    Symulacja tworzenia własnego projektu wykorzystującego rozwiązania AI od koncepcji do business case.

Korzyści ze szkolenia

Dla firmy
  • Zwiększona efektywność i oszczędność czasu poprzez możliwość automatyzacji rutynowych zadań (np. raporty, analizy, tworzenie treści).

  • Lepsze decyzje strategiczne dzięki wykorzystaniu AI do analizy danych, prognozowania trendów i scenariuszy biznesowych.

  • Budowanie przewagi konkurencyjnej – firma szybciej wdraża innowacje, poprawia obsługę klienta i jakość komunikacji.

  • Bezpieczne wdrożenie AI – pracownicy poznają aspekty etyki, RODO i ryzyk związanych z AI, co zmniejsza prawdopodobieństwo błędów.

  • Wsparcie zespołów w adaptacji do zmian technologicznych.

  • Budowanie kultury innowacji, otwartości na zmiany i umiejętności pracy z narzędziami przyszłości.

Dla uczestników
  • Praktyczne umiejętności ułatwiające codzienną pracę – szybsze przygotowanie raportów, prezentacji, analiz i komunikacji.

  • Świadome wykorzystanie AI – zrozumienie ograniczeń, umiejętność oceny wyników i unikania ryzyk.

  • Rozwój kompetencji przyszłości – uczestnicy zdobywają umiejętności coraz bardziej poszukiwane na rynku pracy.

  • Przygotowanie do pracy w zespołach hybrydowych z agentami AI.

  • Świadome i etyczne decyzje przy wdrożeniach z wykorzystaniem AI.

  • Budowanie kompetencji miękkich w erze cyfrowej, by skutecznie korzystać z najnowszych technologii w zespole projektowym.

Twój sukces jest naszym priorytetem

Dokładamy starań, aby każde szkolenie dostarczało maksymalnej wartości — łącząc sprawdzone metody, angażującą formę i indywidualne podejście. Nasze programy są projektowane tak, aby odpowiadały na konkretne potrzeby organizacji i przynosiły trwałe rezultaty.

Autorska metodyka

Stosujemy autorską metodykę czerpiącą z neuronauki aby uczestnicy mogli doświadczyć zmiany w angażujący sposób.

Retencja wiedzy w uczeniu aktywnym sięga 70% (w porównaniu do 10-20% przy tradycyjnych metodach).

Personalizacja szkolenia

Pracujemy na przykładach z branży, dopasowując program do konkretnych wyzwań zespołu.

Personalizacja uczenia się zwiększa zaangażowanie pracowników nawet o 46% a efektywność szkolenia o 32%.

Każde szkolenie to pakiet praktycznych technik i narzędzi, które uczestnicy mogą przećwiczyć i wykorzystać po szkoleniu.

Praktyka zwiększa nawet o 20% późniejsze stosowanie nabytych na szkoleniu umiejętności.

Stawiamy na praktykę

Trenerzy i moderatorzy

Kamila Tudek

Certyfikowany Facylitator oraz Coach. Praktyk Design Thinking. Ponad 18 lat doświadczenia zawodowego w rolach Project Managera, Account Managera, Lidera zespołów, Coacha oraz eksperta ds. zarządzania wiedzą i innowacją w branży konsultingowej, IT oraz telekomunikacyjnej. Doświadczenie zdobywała m.in. w: PLAY, e-point, Bain & Company oraz EY. Pomaga Klientom odkrywać potencjał i budować środowisko sprzyjające innowacji. Twórca strategii i framework'ów oraz autorskich warsztatów dla zespołów opartych na neurodydaktyce.

Certyfikowany Facylitator. Praktyk Design Thinking. Ponad 18 lat doświadczenia w prowadzeniu międzynarodowych projektów rozwojowych oraz programów edukacyjnych. Doświadczenie zdobywała m.in. w: Hewlett Packard, Google i EY. Specjalizuje się w Design Thinking, facylitacji i projektowaniu angażujących szkoleń, które wspierają rozwój kompetencji i kreatywnego myślenia w organizacjach. Twórca autorskich warsztatów dla zespołów opartych na neurodydaktyce oraz storytellingu.

Karolina Pułka

Zrób krok ku zmianie

Porozmawiajmy, jak to szkolenie może wesprzeć Twój zespół w praktyce. Chętnie udzielimy dodatkowych informacji, podpowiemy program dopasowany do potrzeb Twojej organizacji i przedstawimy spersonalizowaną ofertę.

Zadzwoń do nas lub zostaw numer

+48 694 645 081

Napisz do nas

kontakt@totalflow.pl